عاشقانه ها-غم تنهایی مطلب ارسالی از showaliye
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

کجایی عزیزم ببینی که تنهام کجایی ببینی چه تاریک شبهام                                                      چی شد تو نگاهت کسی دیگه ای بود کجایی که بعد تو غم همدمم بود نگاهم هنوزم تو حسرت نگاهت بیا تا بریزم اشکامو به راهت.کجایی گل من تو رفتی میدونم دلم تنگ واسه تو نامهربونم بدون تا ابد تو قلب منی ولی باز چه ساده دل ومیشکنی.اونی که پرهاشو بست ونشست چه ساده پرید و دلم رو شکست.نبودی ببینی چی اومد سر من کجایی ببینی شکسته پر من .پریدی چه ساده تو تنها نزارم میدونی که نای پریدن ندارم پر من شکسته نکن نا امیدم بدون بعد چشمات خوشی رو ندیدم.چه شبها بیادت نشستم می دونی.بس گریه زاری تو نامهربونی.بدون تا ابد تو قلب منی ولی باز چه ساده دل و می شکنی.اونی که پرهاشو بست ونشست چه ساده پرید و دلم رو شکست                                   حاضرم بمیرم وعزیزانم رو سیاه پوش کنم نه انکه بمانم و فراموشت کنم 





:: موضوعات مرتبط: عــــــــــــــــــــــاشـــــــقانه ها , ,
:: برچسب‌ها: عاشقانه ها , عشقولانه , عشق , مطلب عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 160
|
تعداد امتیازدهندگان : 50
|
مجموع امتیاز : 50
ن : ۩۞۩ α∂мιη ۩۞۩
ت : 30 مرداد 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی